Заданими місцевого видання "Житомир.info", йдеться про тендер на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області з початковою вартістю понад 539 млн грн.

За дивним збігом обставин серед п’яти учасників найбільш переможцями тендерів стали ПП "Автомагістраль" та ТОВ "Ростдорстрой-Полтава".

Слід відзначити, що директор ПП "Автомагістраль" Микола Скоростецький вже неодноразово потрапляву корупційні скандали та є фігурантом низки кримінальних впроваджень саме за присвоєння коштів на ремонт доріг.

За одним з них прокуратура вимагає від підприємства відшкодувати мільйонних збитків, завданих державі під час ремонту дороги Житомир-Могилів-Подільський.

А правоохоронці з Київської області підозрюють того ж таки директора "Автомагістралі" у завданні ще 121 млн грн збитків на ремонті доріг у Київській та Житомирській областях. Суд, навіть, обрав йому запобіжний захід у вигляді тримання під вартою з альтернативою внесення застави в сумі 6 млн гривень.

Популярні статті зараз

Виробникам та фермерам оголосили головні вимоги та правила: Держекоінспекція провела важливу дискусію

Криптобіржа Plain Chain стала розсадником шахраїв: хто стоїть за сумнівними схемами

"Творить всяку дичину": голий син голови Черкаської ОВА тусить у Парижі, поки його батька звинувачують у корупції

"Матерь божья": полностью голая Даша Астафьева прикрыла свои прелести одними листочками

Все новости

"Вишенькою на торті" стали чутки, що під час окупації Київщини чеченці отримали безперешкодний доступ до усієї техніки з бази "Автомагістралі" й активно користувалися нею. За дивним збігом обставин, коли росіяни тікали з-під Києва, розграбовуючи та знищуючі все навколо, база "Автомагістралі" та практично вся техніка залишилася неушкодженими. Врешті решт компанія зараз активно використовує її на нових підрядах.

Ще один беззаперечний переможець в тендерному театрі абсурду – компанія "Ростдорстрой-Полтава". Афілійована з компанією "Ростдорстрой" та сумнозвісним мером Одеси Трухановим. Контроль за цією компаніє через афільованих осіб зберігає за собою Олександр Жуков, який свого часу був тестем "гаманця" Путіна Романа Абрамовича.

Також,за даними видання "Наші гроші", "Ростдорстрой" фігурує у низці кримінальних проваджень, які стосуються службової недбалості, неякісного виконання робіт і привласнення коштів при будівництві доріг на Полтавщині, завищення вартості матеріалів і робіт при будівництві доріг на Одещині, подвійне зарахування одних і тих ще робіт, завищення вартості матеріалів і привласненні коштів по дорогах на Черкащині, виконання робіт із порушенням технологічного процесу, а потім внесення недостовірних даних в акти виконаних робіт і привласнення коштів на дорогах на Миколаївщині і т.д.

Крім того, "Ростдорстрой" разом із низкою інших підприємств фігурував у справі Генпрокуратури про протиправні фінансові операції, привласнення державних коштів, їх легалізацію і ухилення від сплати податків на загальну суму понад 270 млн грн.

На другий рік повномасштабного протистояння Росії та дев’ятий рік війни в Україні питання чому саме ці компанії не лише допускаються до тендерів, а ще й отримують підряди є напрочуд актуальним. Хто дасть на нього відповідь правоохоронці чи громадянське суспільство та ветерани цієї війни?