1. Фінансовий сервіс NovaPay незабаром розпочне продаж облігацій через свій мобільний додаток.
Ініціатива NovaPay з продажу облігацій через свій застосунок є значним кроком у розвитку фінансових сервісів в Україні. Завдяки цьому, вони не лише обходять обмеження на залучення депозитів, але й відкривають для своїх користувачів доступ до складних фінансових інструментів у зручному та простому форматі.
Це, без сумніву, створює прецедент для інших компаній у фінтех-секторі та вказує на потенціал для великих ритейлерів в Україні розглянути можливості інтеграції подібних фінансових інновацій. Це підкреслює важливість технічних операторів та фінансових установ в адаптації до новітніх тенденцій ринку.
2. Витрати українців на замовлення з маркетплейсів у 2023 році зросли на 23%, що вище світового показника у 7%.
Це лише початок, адже світова тенденція свідчить про стрімке зростання онлайн-покупок.
Кар’єри – «під ключ»: як Опімах з Держгеонадра допомагає Шапранупривласнювати підсанкційні родовища
Розпил на мільйони: у Кременчуцькій громаді готують масштабну схему
Мінус сотні мільйонів у бюджеті країни: правоохоронці розслідують, як нардеп Шаповалов допомагав бізнес-партнеру ухилятися від податків
БФ «Надія» та Валерій Дубіль передали для ГУР військове обладнання й РЕБи
Середній чек в Україні склав 20$, а найбільшим попитом користувалися електроніка, товари для дому та саду, а також товари з категорії мода. Це свідчить про те, що українці все більше переходять до онлайн-шопінгу, тому можна очікувати на зростання середнього чеку та загального обсягу онлайн-покупок в Україні.
Минулого року глобальна частка замовлень, здійснених з мобільних пристроїв, у всій кількості покупок через маркетплейси збільшилася з 22% до 34%. В Україні цей показник зріс ще значніше минулого року – з 25% до 38%.
Користувачі продовжують активно користуватися опціями кешбеку під час покупок на маркетплейсах, при цьому на кешбек-сервіси припадає до третини усіх покупок.
3. Український стартап Neofin, розробник SaaS-платформи для автоматизації позик, став офіційним партнером Mastercard
Це партнерство має на меті прискорити вихід на ринок продуктів, пов’язаних із розстрочкою у ЄС та Північній Америці.
Клієнти Mastercard (банки та фінтех компанії) отримають доступ до конструктора, який можна налаштувати відповідно до фінансового продукту та потоків клієнтів.
У контексті останніх трендів, міжнародні платіжні системи відіграють ключову роль у розвитку фінтех-індустрії, надаючи фінтех-компаніям доступ до широкого спектру ресурсів та підтримки. Це робиться з метою прискорення впровадження інновацій на ринку. Зокрема, в рамках програми Mastercard Engage, лише протягом 2023 року понад 170 партнерів успішно впровадили нові рішення, що дозволило охопити понад 300 мільйонів клієнтів.