Ось ще один із 13 заступників Київського міського голови і голови КМДА в одній особі став фігурантом корупційних оборудок і ТИМЧАСОВО звільнився. Це традиційна схема для посадовців Києва, які вміло домовляються з прокурорами і суддями, і знову продовжують керувати та обростати майном, землею і готівкою. Доведено секретарем Київської міськради Бондаренком, якого чесний Шевченківський районний суд за клопотанням прокурора звільнив від кримінальної відповідальності за фальшивий диплом … «через закінчення строків давності», заступниками голов. КМДА Поворозником, Усовим…, які теж повернулися на свої посади, бо, як зʼясувалося, ніколи не брали хабарів.
Але я сьогодні не про героїчних і непідкупних 13 заступників Кличка.
Я про невмирущу «МАРШРУТНУ МАФІЮ» Києва, яку не можуть здолати міська влада разом із багаточисельною правоохоронною елітою столиці.
Тож вчергове пересуваючись, в набитій вщент пасажирами, маршрутці зауважив, що крім обґрунтування оплати в 15 гривень, тут прикріплено і яскраве оголошення - ОПЛАТА ЛИШЕ ГОТІВКОЮ. Оце певно і є реалізація того обіцяного 10:років тому статусу Києва як європейської столиці?! Виявляється міський голова і 13 його заступників за 10 років своєї владноі діяльності не здатні ухвалили рішення про встановлення валідаторів в маршрутках і зупинити МІЛЬЯРДНИЙ обіг готівки в цьому транспортному бізнесі.
(експерти твердять, що йдеться про 5-7 мільярдний готівковий обіг на рік з маршрутного бізнесу лише в Києві).
Микола Томенко назвав росію абсолютним лідером: "Серед країн сучасного варварства"
Криптобиржа WhiteBIT: как "регионалы" Шенцевы сбежавшие в РФ и Владимир Носов помогают спецслужбам Кремля и обманывают клиентов
"Хлопчик" або "дівчинка"? Як вибрати найсмачніший оселедець до свят
Дерзкий, как пуля резкий: в Сети показали яркий тюнинг ЗАЗ-1103 "Славута" – тачка просто огонь
І що дуже дивно, посадовці Києва за 10 років виїздили у закордонні відрядження сотні мільйонів наших бюджетних гривень, а так і не побачили, що в європейських країнах пасажири заходять через передні двері і розраховуються через валідатори, а функцію конктролю виконує волій громадського транспорту. В Києві ж вирішили, що краще утримувати сотні контролерів, аніж застосувати загальновідому у світі модель розрахунку.
Ба більше, посадовці столиці вже другий рік відмовляються реагувати на 8 петицій киян щодо вимоги не зупиняти громадський транспорт під час тривог. Для не киян поясню, що в Києві під час тривог зупиняється громадський транспорт і рухаються лише маршрутки і таксі.
Цікаво, хто ж із посадовців та правоохоронців входить до керівництва цієї незборимої «маршрутної мафії»в Києві.
І хто, як колись один український мільйонер, а згодом впливовий політик, своїм життєвим кредом теж зробив гасло:
« КЕШ - це КОРОЛЬ»?