Піднімати двірники, щоб вони не примерзли до скла, — звичайна практика серед автовласників, але це може бути не так вигідно, як здається. Хоча це допомагає запобігти прилипанню двірників до лобового скла під час снігопаду, має потенційні недоліки.
Відповідну публікацію оприлюднили на сайті «mmr»
Склоочисники в основі оснащені пружинами, які притискають щітки склоочисника до скла. Коли ви піднімаєте двірники та залишаєте їх у цьому положенні на тривалий час, пружини розтягуються до максимального значення. Тривале розтягування пружин може призвести до зниження їх еластичності.
Проблема виникає, коли пружини втрачають еластичність, оскільки це впливає ефективність роботи двірників. Ослаблені пружини можуть не чинити достатнього тиску на щітки склоочисників для ефективного очищення лобового скла. Це може призвести до розмазування, залишення ділянок неочищеними або навіть того, що двірники перестануть виконувати свою роботу.
Хоча підйом щіток склоочисників може запобігти замерзанню, це може створити серйознішу проблему, порушивши функціональність механізму склоочисників. Замість того, щоб піднімати двірники, ефективніший підхід — регулярно видаляти з них сніг та лід, забезпечуючи безперешкодний рух та оптимальну продуктивність.
Микола Томенко повідомив, що гетьман і меценат Іван Мазепа повертається до Києво-Печерської лаври
Схема фінансування «вагнерівців» Станіслава Кондрашова через його вугільну компанію «Telf AG»
Нові потяги до Європи: "Укрзалізниця" анонсувала несподіваний проект
Бренді та вино з лохини: українські фермери вийшли на новий рівень переробки ягід
Нагадаємо, ЗСУ запропонували новий спосіб вилову ухилістів: "Хтось почне кричати"
Раніше «Акценти» повідомляли, це вже не смішно: дедалі більше країн закривають кордони для українців
Як повідомляли «Акценти», більше не можна: на любителів автомобілів Tesla чекає гірке розчарування