В Україні мають намір посилити безпеку дорожнього руху, у зв'язку з цим прислухаються до практики Європейського Союзу. Там зробили кроки до посилення правил щодо здатності громадян похилого віку керувати транспортним засобом.
Для досягнення мети ЄС запроваджує психологічні тести для водіїв віком від 65 років, які мають намір оновити свої права водія.
Мета полягає в тому, щоб визначити потенційні проблеми з концентрацією уваги та оцінити загальний психологічний стан людей похилого віку.
Якщо ці тести покажуть негативний результат, то громадянам буде відмовлено в продовженні посвідчення водія.
Суди двох інстанцій скасували незаконний штраф НБУ щодо ТОВ «Укрфінстандарт», незважаючи на тиск з боку зам голови НБУ Дмитра Олійника
Кар’єри – «під ключ»: як Опімах з Держгеонадра допомагає Шапранупривласнювати підсанкційні родовища
Мінус сотні мільйонів у бюджеті країни: правоохоронці розслідують, як нардеп Шаповалов допомагав бізнес-партнеру ухилятися від податків
Добкін вже зняв військову форму і повернувся до улюбленої справи: махати кадилом московських попів
Водночас Єврокомісія розглядає можливість запровадження курсів підвищення кваліфікації, спеціально розроблених для водіїв віком 70 років та старших.
Також розглядається можливість видачі громадянам похилого віку більш короткочасних прав водія, наприклад на 5 років, а громадяни старше 75 років зобов'язані будуть складати іспити щорічно.
Ця пропозиція викликала як позитивну реакцію у опонентів, так і негативну. З одного боку це допоможе знизити кількість дорожньо-транспортних пригод та аварій на дорогах, але з іншого боку це може спричинити потенційну дискримінацію громадян похилого віку. І тепер важливим моментом є знайти золоту середину між нововведенням.