НАК «Нафтогаз України» офіційно спростувала твердження про те, що 22 жовтня вони розпочали збір персональних даних у режимі онлайн для вирішення питань, пов'язаних з перерахунком та поверненням коштів при доставці та розподілі газу.
Відповідну публікацію розмістили на сторінці «apostrophe»
Компанія наголосила, що ця інформація є неправдивою, і попередила людей не надавати свою особисту інформацію третім особам.
"Мережею поширюється помилкова інформація, що з 22 жовтня Нафтогаз починає збір персональних даних онлайн для вирішення питань перерахунку та повернення коштів Нафтогазом за доставку/розподіл газу", - йдеться у заяві.
Сильний удар по українцям: влада готує несподіваний "сюрприз"
Українським пенсіонерам змінять дату отримання пенсій? У ПФУ дали важливі роз'яснення
Блогери виклали роботу ППО у Києві: засвітилася дружина наркобариги Інна Воронова та навіть Ксенія Мішина
1.2 мільйони гривень на чорнила: татуйована бабуся зірвала одяг, щоб показати пікантний боді-арт
Нині документи повернення переплати приймаються лише у Центрах обслуговування клієнтів. "Нафтогаз" працює над механізмом онлайн-повернення переплати, але він поки не працює.
Компанія надала контактні телефони свого кол-центру, якщо клієнтам знадобляться роз'яснення чи допомога: 066-300-2-888; 098-300-2-888; 093-300-2-888.
Нагадаємо, Європа візьметься за кожного українця: біженців потрусять так, що мало не здасться
Раніше «Акценти» повідомляли, тільки не хватайтеся за серце: пенсіонерам перехопить дух від нових підвищень
Як повідомляли «Акценти», якою буде погода взимку і на Новий рік: українців вразили прогнозами